Thuisbericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu Thuisbericht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu

Thuisbericht

Door: Paul en Gerrel

Blijf op de hoogte en volg Gerrel en Paul

03 November 2015 | Nederland, Amsterdam

Thuisbericht, oktober 2015

Na een reis van 2 dagen met 2 nachten slapen in vliegtuigen, hebben wij op 21 oktober even voet op Nederlandse bodem gezet. Bagage en kleding gewisseld, een goede douche genomen en een klein tukkie in de flat van Paul gedaan. De volgende dag zijn we alweer doorgevlogen. Onze taxichauffeur verbaasde zich wel zeer dat wij er na een halve dag alweer genoeg van leken te hebben..

We zijn naar Spanje gevlogen om de verkoop van ons huisje Villa Malika in La Escala (Catalonie) in betere banen te leiden. Dat wil nog niet zo vlotten. Voor het geval dat het toch ineens snel gaat hebben wij er wel vast een sprookjesachtig herdershutje gehuurd voor het luttele bedrag van € 30 per maand. Daar kunnen we met onze spullen uitwijken als het huis ineens leeg moet en intussen fungeert het als een mooie pied-à-terre in Spanje.

Op 27 oktober, ook weer vroeg in de ochtend, zijn we naar Amsterdam teruggevlogen. Paul ging meteen door naar zijn werk, de HvA, om zijn terugkomst aan te kondigen; hij werd met open armen ontvangen! Gerrel kon ook meteen weer aan de slag bij Tan Arboconsultant, waar de administratie geduldig lag te wachten.

Wij kunnen wederom terugkijken op een heel geslaagde reis! We hebben heel veel gezien en heel veel meegemaakt . We hebben de Zuid en Midden Amerikaanse landen Peru, Bolivia, Ecuador, Colombia en Nicaragua met een rijke cultuur, en lange historie en met veel heel vriendelijke mensen (beter) leren kennen.

We zij een prachtige ervaring rijker en hebben veel energie opgedaan en nieuwe ideeën in inzichten gekregen. Wij gaan weer met veel plezier aan het werk en pakken onze hobby’s zoals tennis en muziek maken weer op. En vooral verheugen wij ons op het weerzien van onze lieve familie en vrienden.

Tot ziens!
Gerrel en Paul

• 04 November 2015 - 07:27

Erica Verhagen:

Lieve Gerrel en Paul,
    Heerlijk dat jullie weer gezond thuis zijn en helemaal fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Paul dank je wel voor jullie felicitatie met mijn verjaardag. Dat jullie nog tijd gehad hebben om daar aan te denken. Dank je wel.
    Hier gaat het gemiddeld goed, met uitschieters naar boven en beneden. Ik ga Theo steeds meer missen, maar met zoveel lieve kinderen, familie en vrienden om me heen komt dat wel goed.
    Heel veel liefs en we horen van elkaar,

tante Erica

• 04 November 2015 - 07:48

Anneke:

Welkom thuis

• 04 November 2015 - 09:12

Frank:

Hé Paul en Gerrel,
    Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen en ook een warm welkom thuis!
    groetjes,
    Frank

• 04 November 2015 - 09:18

Hanneke Martens:

Welkom thuis Gerrel en paul,
    We hebben jullie natuurlijk wel gemist 24 november. Top al dat reizen. Ik realiseer mij nu pas dat jullie in La Escale zitten met dat huis. De plek waar wij in de zomer op vakantie zijn geweest en ook nog een keer met Tante Miet, Ome Kees en Nicole. Veel succes met het werk en en geniet al terugkijkend.
    X
    Hanneke

• 04 November 2015 - 10:15

Trudi:

Goed te horen en te lezen dat jullie zo genoten hebben. Wat is de wereld mooi, he! Ook weer goed om thuis te zijn en ik zie je vanmiddag, Gerrel. Tot dan... Groeten Trudi

• 04 November 2015 - 10:20

Ernst:

Zóóó, globetrotters! Nog een kleine reisoprisping op het eind. Echte kosmopolieten. Wij hebben in ons huisje in Frankrijk alleen maar heerlijk druivensap gemaakt. Tot gauw!

• 05 November 2015 - 10:24

Mirjam:

Welkom thuis!
    Liefs, Mirjam & Hans

• 06 November 2015 - 18:49

Gerdi:

een sprookjesachtig herdershutje voor 30 e per maand?????????
    WAAR????????
    Dat wil ik ook wel, zo een pied a terre in spanje!!
    Welkom thuis, nogmaals, en succes met de verkoop van Villa Malika