Bones Festes uit Montgo- La Escala - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu Bones Festes uit Montgo- La Escala - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu

Bones Festes uit Montgo- La Escala

Door: P/G

Blijf op de hoogte en volg Gerrel en Paul

25 December 2008 | Spanje, Madrid

Na onze reis in India (Delhi, Agra, Rajastan en Goa) en de afronding in Thailand (Bangkok: kroon op gebit van Paul en op onze sabatical in Ko Chang) zijn we via Nederland (schone kleren inpakken en rekeningen betalen) doorgereisd naar ons huisje in de Montgo baai in Escala/Spanje.

Daar wennen we aan de lage temperaturen en de dure euro hoewel beide hier meevallen. Op 1 jan vindt hier, net als in Nederland, een nieuwjaarsduik plaats; 15 graden, brrrr, maar daarna hete drank. Ook wennen we aan het idee om in januari weer vol aan de bak te gaan. Hier kunnen we al volop klussen om het huis weer verhuur-klaar te hebben. Ook proberen we de laatste verhalen en foto's op waarbenjij.nu en op http://picasaweb.google.com/pc.de.ridder te plaatsen.

Wij wensen jullie een heel fijn Kerstfeest en een mooi 2009 toe,

ofwel op zijn Catalaans: Feliz Nadal y Bon An 2009!

Paul en Gerrel

• 25 December 2008 - 11:03

Hetty:

Nou, jullie zien er patent uit. Goed gedaan. Mooi Kerstfeest en gelukkig nieuwjaar. Het avontuur gaat gewoon door.
    Liefs,
    Hetty

• 25 December 2008 - 12:04

Hannah:

Eensgelijks! Loran en ik hebben net ons kerstontbijt op en worden zo door Ilja gehaald om naar Maria te gaan. Morgen gaan we met Raisa uit eten in de Jordaan bij Caramba. zaterdag vlieg ik naar Schotland. Nu zijn jullie natuurlijk jaloers! Liefs, Hannah en Loran

• 25 December 2008 - 12:58

Joyce:

Een hele fijne Kerst gewenst jullie tweetjes en ik denk dat jullie kunnen terugkijken op een prachtig jaar! Alvast een héél voorspoedig 2009 gewenst vanuit Den Helder. Ik vier Kerst hier, en oud en nieuw vlakbij Parijs!
    groetjes

• 27 December 2008 - 12:13

Ankiekl:

Lieve Paul & Gerrel

Een spiritueel en gezond 2009 toegewenst van mij, Ernst en Kiki.
    Dus jullie zijn eindelijk uit gereisd? Resten nog de vele foto's en videofilmpjes, ik ben benieuwd. In 2009 bijpraten bij een goed glas?
    liefs Ankie co.

• 28 December 2008 - 19:47

Simon:

Hoi Paul, Gerrel,

jullie natuurlijk ook alvst de beste wensen voor 2009! Goeie zaak trouwens, dat picasa web-album!

• 30 December 2008 - 10:46

Wim Martens:

hoi Gerrel en Paul,

hardstikke goed gedaan hoor, om na zo'n reis weer veilig in Spanje te zitten.
    Een goed uiteinde en een geweldig 2009 voor jullie. Sterkte bij het weer oppakken van het 'normale' werkpatroon straks.

groet, wim

• 30 December 2008 - 22:59

(Ger)ben:

Zo jullie zijn terug en weer weg en ik reageer ook eens, mijn wensen zitten in je busje op de Binnenkadijk, daarom ook digitaal een supergoed jaar gewenst, de reisverslagen heb ik gevolgd hoor, spannend en toppie sfeerfoto's tot zoens hier maar weer

• 08 Januari 2009 - 19:58

Theo En Erica:

Heerlijk dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Voor julie alle goeds voor 2009 en tot ziens,ergens. Groetjes Erica