Veilig terug en weer aan het WERK - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu Veilig terug en weer aan het WERK - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu

Veilig terug en weer aan het WERK

Door: Paul en Gerrel

Blijf op de hoogte en volg Gerrel en Paul

02 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Na een mooi, avontuurlijk en ook spannend vervolg door Honduras, Nacaragua, Costa Rica en Panama zijn we via Newark/New York op 15 oktober naar Amsterdam gevlogen. Afgezien van wat spannende ziektes en verwondingen en wat verloren spullen is het helemaal goed gegaan: geen overvallen, geen berovingen etc, gelukkig.

In Amsterdam hebben we de rugzakken omgeruild voor koffers en zijn we een week naar ons huisje in Spanje geweest waar we hebben kunnen wennen aan weer werken; er viel erg veel te klussen na het verhuur in de zomer, maar na zoveel relaxen in Midden Amerika en met de spaanse zon in de rug was dat zeker geen straf.

Gisteren was voor ons beiden de 1e werkdag: een hele grote overgang, maar het werk bevalt ons toch ook weer heel goed en het weerzien met de collegas was hartverwarmend. Ook de eerste saxrepetitie, wel met zere lip, was een feest.

De verhalen en de fotos van Honduras t/m Panama houden jullie tegoed: zoals we door wekelijks "werk/sabatical" overleg de reis hebben voorbereid gaan we nu ook door met dit overleg tot deze sabatical helemaal is afgerond en wie weet beginnen we al met de voorbereiding voor onze volgende reis met nog onbekende bestemming, vermoedelijk rond januari 2012!!

Voor die tijd zien we mekaar zeker weer, groetjes en tot gauw, Paul en Gerrel

• 02 November 2010 - 11:27

Wim Martens:

Hoi Gerrel en Paul,

ik ben blij dat jullie weer veilig terug zijn gekomen. Heb de verslagen en foto's van de laatste maand wel gemist. Vond het in elk geval leuk om deelgenoot te zijn van jullie reis.
    Hartelijke groet uit een zonnig (!) limburg.

• 02 November 2010 - 11:35

Diny Maas:

WELKOM terug!
    en tot ziens wanneer je er weer aan toe bent Gerrel.
    LIEFS

• 02 November 2010 - 11:38

Hanneke Martens:

Hallo Paul en Gerrel,
    leuk al die verhalen. Tja ik heb Midden -Amerika in 3 weken gedaan dus iets korter en sneller. Klonk allemaal erg gaaf. Succes met het werk en tot....
    Hanneke

• 02 November 2010 - 13:34

Lola:

Ha globetrotters,
    Zoveel avontuur zonder brokken; jullie hebben vast een beschermengel die ook gek op reizen is. Mooie foto's telkens. Nu ook weer thuis, in ons kleine landje een fijne tijd gewenst.Groeten van Lola

• 02 November 2010 - 13:53

Sonja Van Der Kemp:

Hallo Paul,
    welkom weer terug op de HVA en veel werkplezier.

Ik heb jullie foto's nog even bekeken. Daar zijn fototechnisch wel hele mooie plaatjes bij.
    Wat een fantastische reis moet het geweest zijn. Om nog lang van te genieten.

• 02 November 2010 - 14:06

Jacq Kerskes:

Gerrel en Paul, goed dat jullie weer terug zijn. Werken zal wel weer wennen, alhoewel ik het altijd een hinderlijke onderbrking heb gevonden van mijn vrije tijd.
    Groetjes Iet en Jacq Kerskes

• 02 November 2010 - 14:16

Frans Daams:

Zo Paul en Gerrel,

met toenemende afgunst heb ik de afgelopen periode jullie reisverslagen gelezen, al zwoegend tussen de muren van de Leeuwenburg.
    Jammer dat de reis is afgelopen (ik begin de verslagen met de mooie foto's te missen) maar wel blij dat jullie weer heelhuids in Nederland terug zijn. Tot gauw in de lift of zo...

• 02 November 2010 - 15:21

Willie:

Ik had van Diny al gehoord dat jullie veilig terug waren (en in Spanje zaten).
    Leuk dat jullie nog even de laatste verslagen gaan plaatsen, want die heb ik wel gemist.
    Paul hopelijk kom je weer eens bij het fannen.
    Vanavond 2-11 bij Elly, mét taart want ik ben jarig.
    liefs Willie en fanners

• 02 November 2010 - 21:36

Rineke:

Zo, dus weer terug op ´saaie´ Nederlandse bodem... Geweldig dat jullie zo hebben genoten en fantastisch dat jullie stiekem alweer aan een volgende reis denken ;-) Mochten jullie nog eens naar Guate komen, dan lijkt het me geweldig om dan persoonlijk kennis te kunnen maken! Groetjes vanuit Sol Latino, Rineke

• 02 November 2010 - 22:02

Marleen De Ridder:

Blij te horen dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. Toch ook nog heel benieuwd naar het verslag van de laatste periode.
    groetjes uit Zeeland,
    Marleen

• 04 November 2010 - 11:43

Leo Pasmans:

Machtig interessante reis die je kijk op de wereld kan veranderen. Ge werd wel gemist op de schermtoernooien. Tot ziens op zo 'n toernooi.