1: Van Amsterdam naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu 1: Van Amsterdam naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu

1: Van Amsterdam naar Bangkok

Door: Paul en Gerrel

Blijf op de hoogte en volg Gerrel en Paul

16 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Reisverhaal Sabattical 2008

Tot half vier (’s nachts) bezig geweest met pakken. Op internet gezien dat onze trein naar Düsseldorf héél onzeker was. Heel snel besloten een trein eerder, nl om 8u te nemen. Dat betekende eigenlijk niet slapen. We zijn heel hard verder gaan pakken en liepen om half ’s morgens nog met dozen te sjouwen over het binnenplein (een tegel die steeds luid omklapte..)
Daarna een uur geslapen en met ovenverse broodjes, langs een heringericht kantoor (vreemd!) naar de bushalte. Op het zebrapad Prins Hendrikkade op een haar na van de sokken gereden. Bij het inchecken zei de dame aan de balie dat we niet mee konden zonder retourbiljet en/of Thailand visum (dat we echter voordien hadden moeten hebben) Gepraat als bruckeman maar vergeefs. Er zat niets anders op dan een retour ticket kopen bij Air Berlin voor rond 15-10-08. Dan gaan we later wel zien wat we ermee gaan doen, omboeken of verkopen of heeft iemand nog een idee? Air Berlin is een aanrader qua service. We hadden wel de pech dat we door uitermate slecht weer vlogen. Het vliegtuig trilde zo dat het cabine personeel zich moest vastsjorren: Cabine crew, take your seats!
De transfer naar het hotel mbv expres bus was perfect en het via internet geboekte hotel idem dito; goedkoop, schoon en sfeervol. We voelen ons al bijna thuis in BKK en verheugen ons op wat er komen gaat

• 08 Augustus 2008 - 09:50

M.papavoine@hva.nl:

Wat een verrassing Paul, om jouw sabbatical met ook mij te delen. Wat een leuke site met overzichtelijke layout. Uiteraard ben ik stinkend jaloers, maar o wat heerlijk voor jullie. Geniet, geniet, geniet!! En je snapt natuurlijk wel bij wie ik kom shoppen voor handige tips over ver Azie wanneer ik daar heen ga! Heel veel plezier en ik zal jullie verhalen volgen. groetjes, Marianne Papavoine