Een spannende start van een nieuwe reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu Een spannende start van een nieuwe reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu

Een spannende start van een nieuwe reis

Door: P/G

Blijf op de hoogte en volg Gerrel en Paul

15 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Na flink wat sparen en veel voorbereidingen en geregel is het gelukt weer een sabatical op te nemen. Morgenvroeg (15/7) vertrekken we via Houston-USA naar Cancun-Mexico. In 3 maanden tijd trekken we door Belize, Guatemala, Honduras, Nicaragua tot Panama, van waaruit we via Newark-USA weer terug vliegen naar Amsterdam. Dat lijkt nog erg ver weg. We hopen veel cultuur, natuur en nieuwe dingen mee te maken. Ook hopen we door de goede voorbereiding en een beetje geluk ongeschonden door deze niet zo veilige landen te komen. We houden jullie op de hoogte.

Groetjes van Paul en Gerrel on the road again.

• 15 Juli 2010 - 04:46

Teja:

heel veel geluk saam!

• 15 Juli 2010 - 06:05

Hetty:

ik zal jullie blijven volgen en wens jullie een fantastische trip.
    Dikke kus voor allebei.

• 15 Juli 2010 - 06:29

Jurjen:

Veel geluk gewenst tijdens jullie reis. Houdt ons op de hoogte en tot na het 1e blok van t studiejaar. Voor de verhalen en foto's kunnen we mooie lax-momentjes gebruiken, Paul. :)

geniet ervan

Jurjen

• 15 Juli 2010 - 06:46

Erika Verhagen:

Jongens, heel fijne reis toegewenst, ben voorzichtig! En wij gaan via jullie verslag meegenieten. Liefs erika

• 15 Juli 2010 - 07:13

Ankie :

Lieve P/G

Ik wens jullie een fantastisch mooie reis toe en hoop jullie in de herfst weer in de armen te kunnen sluiten. Veel mooie momenten! Ik ga jullie blog zeker volgen.

Liefs

Ankie

• 15 Juli 2010 - 07:31

Marleen De Ridder:

Een hele goede reis met veel nieuwe ervaringen toegewenst.

• 15 Juli 2010 - 08:42

Fred:

Heel veel plezier. Geniet van alle belevenissen en van alle moois dat jullie gaan zien!

Groeten, Fred Irith Marisa Igor

• 15 Juli 2010 - 08:54

Kees W:

Je mist zo wel de opening van het HvA jaar in Artis!

• 15 Juli 2010 - 11:38

Simon:

Dus ik wens jullie veel geluk daar, en alles wat jullie van de reis hopen! Genietze!!

• 15 Juli 2010 - 11:46

Willie De Groot:

Heel veel plezier
    en inderdaad, kom ongeschonden weer bij ons terug.

liefs Willie

• 15 Juli 2010 - 14:51

Diny:

Daar gaan ze weer op avontuur! Lieve Gerrel en Paul,hou de kop er maar goed bij,dus vermoei je niet te veel en ENJOY. kus van Diny

• 16 Juli 2010 - 02:03

Hilbrandt:

Naar verluidt wonen er, onder anderen, al vele mondiale Mexicanen in het mooie Friesland. Wie weet ontmoet ik ze hier nog op mijn fietstocht door de provincie; ik zal het er mee doen en dan aan jullie denken. Hoe ver weg ligt eigenlijk de horizon..? Ik wens jullie een tocht toe met veel bezinning; de aarde is soms helaas niet groter. Wees voorzichtig!

• 16 Juli 2010 - 17:11

Irma:

Wat een avontuur weer! Superleuk om jullie zo te kunnen volgen, het lijkt net of je een beetje meemag! Veel plezier en geluk! Groetjes dikke zoenen

• 17 Augustus 2010 - 09:33

Sonjavanderkemp:

Beste Paul en Gerrel,
    jullie foto's en reisverslag van jullie tocht haalden bij mij weer mooie herinneringen naar boven van mijn reis met mijn dochter Claske(alweer 10 jaar geleden) vanaf Cancun naar Belize en Guatamala.
    In Belize "riep ze uit: "Ze bestaan echt die Bounty eilanden".
    Wij hebben wel een prachtige tocht door Mexico gemaakt om al die indrukwekkende tempels te zien. Daar hoor ik jullie nog niet zo over. Niet vergeten hoor!
    Een mooie reis wens ik jullie toe.
    Groet van Sonja