2: Nicht Erika (Sidney) aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu 2: Nicht Erika (Sidney) aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu

2: Nicht Erika (Sidney) aangekomen

Door: Paul en Gerrel

Blijf op de hoogte en volg Gerrel en Paul

17 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

De tweede dag hebben we heel erg uitgerust vooral Paul heeft weinig daglicht gezien en de dagen lijken hier toch al veel korter dan in NL. Om 19.00 is het donker.
Overdag heel veel papieren uitgezocht en gesorteerd en tegen zes uur hebben we Richard en Pooh getroffen in het New Siam Riverhotel met zwembad langs de rivier. Heerlijk genoten van uitzicht, koele bieren en een frisse duik. Paul was weer helemaal onder de indruk van de supersnelle taxiboten waar het water van omhoog spoot. Nog frisser werd het toen we een wolkbreuk over ons heen kregen, zwarte wolken en donder en bliksem. Pooh hadden we 3 jaar niet gezien; ze is niets veranderd. Richard en zij vinden het nog steeds een feest om Paul te plagen en hebben hem de bijnaam dodo (franse term) gegeven. Vandaag zijn we met z’n vieren ruim een half uur onderweg geweest naar een shopping mall om een scheermesje te kopen. Terwijl Paul dodo deed herkende Erika na 24 jaar haar buurvrouw op haar rug als haar nicht. Het weerzien was geweldig en we vonden elkaar geen jaar ouder …
Vanavond hebben wij Erika, Richard en Pooh getrakteerd op een excuise Thaise maaltijd in het Siam Riverside Hotel; 9,5 Johannes van Dam, maar gelukkig is hij daar nog niet geweest… Het ijs met Erika was al snel gebroken door haar spontane woorden-waterval (Letsch?). Blijkbaar spelen in Australië dezelfde relationele onderwerpen als bij ons in Adam, waarover zij zeer smakelijk kon verhalen (conclusie: kies nooit een nederlandse man). Een ander gemeenschappelijk onderwerp was meer leeftijdgebonden, namelijk het plaatsen van stifttanden en kronen in een tandheelkundige kliniek in BKK. (Veel goedkoper!). Erika heeft al een afspraak bij zo’n kliniek en Paul en Richard volgen haar eerste stappen met interesse.

• 17 Juli 2008 - 16:49

Erik :

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Ik hoop dat jullie snel bij kunnen komen, want het was allemaal natuurlijk een behoorlijke belasting op het lichaam geweest de afgelopen periode. Mooie foto's trouwens. Maar hoe is de plek waar jullie overnachten? Ik ga over 1.5 week ongeveer naar spanje, na spanje ga ik nieuw werk zoeken.

Groetjes Erik

• 17 Juli 2008 - 20:35

Simon:

Haha! leuk dat jullie deze site hebben, ik ga jullie verhalen hier zeker volgen. Chock-dee krap, sawat-dee krap!Proost en goeie dag!

• 17 Juli 2008 - 21:11

Hannah:

Hoi beidjes, Wat een hectische start hadden jullie zeg! Hebben jullie mijn "goede reis" kaart nog gekregen voor vertrek? Nu, bij deze wens ik jullie nog een hele fijne tijd toe met weinig pech en veel moois om te beleven. Ik ga zondag naar Duitsland met mijn moeder en Loran en Ilja naar Hongarije. Doeii

• 18 Juli 2008 - 06:42

Bram En Marieke:

Heel veel plezier en heel veel groetjes!

• 18 Juli 2008 - 10:33

Mirjam (Letsch):

Lieve allemaal! Nicht Mirjam wil een foto van nicht Erika zien! Met of zonder nieuwe tanden!
    X Mirjam