Tussenbericht 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu Tussenbericht 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu

Tussenbericht 2

Door: P/G

Blijf op de hoogte en volg Gerrel en Paul

08 September 2008 | Thailand, Bangkok

Vietnam bericht is bijgewerkt
Fotos Vietnam volgen.

Wij werken nu een week voor www.thaichilddevelopment.org in Phato Region en verblijven in www.runsnroses.com.

Internet gaat hier via sateliet en is zeer belabberd.
We zijn hier verstoken van alle (wereld) berichten

Nader bericht over onze ervaringen met dit project volgen.

Hierna vervolgen we de reis richting Maleisie.

Hgr, Paul en Gerrel

• 08 September 2008 - 06:25

Hetty:

Hoi, leuk van jullie te horen. Wat een "ondernemende" reis. Hier alles wel. Liefs en dikke kus, Hetty

• 08 September 2008 - 07:32

Ankie Ernst:

hé lieve Gerrel en Paul,

Ik heb al jullie berichten nog eens ff gelezen. Leest als een boek! We zijn zelf net klaar met een boek van Paul Theroux o.a. over Vietnam en Laos, dus jullie info komt goed van pas. Allemachtig, jullie maken wat mee. Gebraden hanen uit A'dam!
    Hoop dat jullie nog blijven genieten van al het moois op jullie reis.
    Wij zijn naar Hongarije op vakantie geweest - plat, tamelijk saai landschap, en ik ben er niet kapot van. Mensen aardig, dat wel. Maar verder...
    Nu hard werken om een paar boeken af te ronden en daarna een week naar Frankrijk (19 sept) om te compenseren voor het niet zo mooie Hongarije. Fr, SP, It. zijn véél mooier en pittoresker, stralender, noem maar op.
    Vette pech met die VISA, hoe is dat nou gebeurd? Toch gepikt uit Pauls tas?
    Goeie foto's zitten er bij jullie blog. Dat is genieten voor de thuisblijvers: pikken die ook nog een graantje mee.
    Nou, liefs en tot ziens
    en geniet ze...
    Ankie Ernst

• 08 September 2008 - 08:11

Bram En Rose Letsch:

Dag lieve Paul en Gerrel, dank voor jullie berichten, wij volgen jullie op de voet, wat een reis en belevenissen !Hopenlijk zien we elkaar weer eens na de reis om jullie verhaal persoonlijk te horen, daar kijken we naar uit, ondertussen fijne tijd toegewenst en tot verder bericht,houd jullie gezond, liefs Bram en Rose

• 08 September 2008 - 09:21

Hermine:

Goede foto zeg, lekker in de vakantiesfeer. De hempjes liggen hier al weken achter in de kast.
    Geniet ze

• 08 September 2008 - 13:51

Irma:

Goed dat jullie dat doen!
    groetjes,
    Irma

• 23 September 2008 - 14:01

Hugo:

Hoi Paul en Gerrel,

vandaag heb ik met Pee-Jay het 'afdak' afgemaakt waar jullie aan begonnen waren. Binnenkort zal ik een paar foto's nemen en die aan jullie doormailen. Benieuwd hoe jullie het is vergaan in de dagen na Phaksong! Hier is het in elk geval nog steeds heerlijk en beter weer: veel minder regen, veel meer zon. Goeie reis nog verder!

Groeten vanuit Phaksong,

Hugo