Tussenbericht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu Tussenbericht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gerrel en Paul Wissink - de Ridder - WaarBenJij.nu

Tussenbericht

Door: P/G

Blijf op de hoogte en volg Gerrel en Paul

19 September 2008 | Thailand, Bangkok

De fotos van Vietnam zijn geplaatst, ten koste van de fotos van Laos.

Binnenkort meer fotos via een andere logsite,

Groetjes uit Ko Ngai (spreek uit Hai),

Paul en Gerrel

• 19 September 2008 - 14:09

Sander En Elsemieke:

Hoi Paul en Gerrel!
    het is alweer eventjes geleden dat we elkaar gesproken hebben in een internetcafé in Cat Ba Town, maar hier dan eindelijk een bericht. Zo te zien vermaken jullie je goed. Ook wij zijn momenteel vrijwilligerswerk aan het doen, maar dan in Cambodja, we geven in de avond les op een school aan kinderen en jong volwassenen en overdag helpen we op een school waar vooral weeskinderen komen.
    Nog anderhalve week en dan zit onze reis er weer op, terug naar Nederland; ook wel weer fijn!

Heel veel plezier de komende weken/maanden(?) en geniet van alles!

Groet, Sander en Elsemieke

• 19 September 2008 - 17:58

Hannah:

Goh, het is wel stil hoor! Jammer dat jullie geen uitgebreide info kunnen sturen, maar ik heb de oplossing: vroeger schreven de mensen elkaar brieven, stopten die in een envelop en verstuurden die met een postbode. Ideetje? Hier gaat alles goed, Loran zit weer in zijn schoolritme en heeft nog 2 zondagen te werken bij Heffer. De 21e mag hij Ilja inwerken!! Die heeft daar dus ook gesolliciteerd, leuk he? Ik heb mijn eerste opvangkindje gehad. Rose, 16 maanden, geadopteerd uit Zuid-Afrika (blank) en het ging prima: ze komt voortaan op woensdag en vrijdag. Morgen komt er nog een gezin kennismaken. Nou, kijk maar of jullie nog kunnen schrijven, liefs, Hannah

• 21 September 2008 - 06:51

Irith En Fred:

Hoi hoi lieve Paul en Gerrel!

Wat een prachtige, en voor ons ook zulke herkenbare foto's van Vietnam! Geweldig! En wat een andere wereld is Vietnam he!
    Gisteren waren vrienden bij ons die we in 1,5 jaar niet hadden gezien, en we hebben veel gepraat over onze reis en foto's bekeken, en zo kwam Azie ook weer even bij ons in de woonkamer. Mooie herinneringen! Ik lees dat jullie nu nog in Thailand zijn, en daarna naar Maleisie gaan. Heel goede keuze, en... vergeet de Perhentian Islands niet! Prachtig koraal, heerlijke rust en geweldige ambiance. We sliepen in Flora Bay, in een soort van hutjes, en was helemaal goed, direct aan het strand. Een aanrader!
    Eventjes snel nieuws uit Nederland: miljoenennota was gematigd positief: Nederland doorstaat de wereldcrisis en de werkloosheid is laag. Het weer is hier nu prachtig met koude nachten en mooie dagen, en de herfst begint zijn intrede te doen. Fred is begonnen met zijn master aan de UvA en ik begin 15 oktober (naast de master) weer als docent bij de UvA met een onderzoek erbij. Genieten! Marisa en Igor zijn helemaal gelukkig met hun knalgroene kamertje hier (geinspireerd door de prachtige rijstvelden van Mae Chaem, Thailand!) en we voelen ons weer thuis in Nederland. Haha, na 8 maanden mag dat wel he! Oh, nog zo veel meer nieuws, maar voor nu heel veel liefs van ons en geniet en koester alle momenten van geluk. We denken aan jullie! Fred, Irith, Marisa en Igor